niedziela, 10 czerwca 2012

#25 Imagine - Louis - Część II // `nie pozwól mi odejść. ♥


Niedaleko kawiarni była fontanna. Przechodziliśmy obok niej. Louis chlapnął wodą w moją stronę.
- Patrz co narobiłeś jestem cała mokra ! Zaraz odwdzięczę Ci się tym samym ! - krzyknęłam podbiegając do fontanny
Chlapałam wodą w Jego stronę, on w moją. Krzyczeliśmy do siebie i głośno się śmialiśmy. Byliśmy cali mokrzy. Wyglądaliśmy jak pięcioletnie dzieci bawiące się przy fontannie. Loui podbiegł do mnie. Ochlapałam Go, a on chwycił moje nadgarstki. Przyciągną do siebie. Patrzyliśmy sobie w oczy. Pocałował mnie. Poczułam się jak za dawnych dobrych lat. Kiedy on należał tylko i wyłącznie do mnie, a ja byłam Jego własnością. Było cudownie. Puścił mnie i kolejny raz ochlapał wodą. Odwzajemniłam to. Nie przestawaliśmy się bawić. Zdjęłam buty i weszłam do fontanny. Ludzie się na nas gapili, ale my mieliśmy to w głębokim poważaniu. Liczyła się tamta chwila, jak za czasów dzieciństwa.
- Już wystarczy! - krzyknęłam - Zobacz jak ja wyglądam. Jeszcze muszę jechać autobusem do domu. - przerwałam
- Chodź. - chwycił mnie za rękę i zaczął ciągnąć.
- Louis, gdzie mnie prowadzisz.
- Nie gadaj tylko chodź.
- Dobrze, ale wolniej, okej ?
Zwolnił. Szliśmy jakieś 10 minut. Milczeliśmy. Louis wciąż trzymał moją dłoń.
- To tutaj. - powiedział zatrzymując się przy wielkim, pięknym domu
- Gdzie my jesteśmy ?
- U mnie. Chodź, weźmiesz prysznic, przebierzesz się, a później odwiozę Cię do domu.
- Coś duży ten dom, ja na Ciebie jednego.
- Nie mieszkam sam. - odpowiedział z uśmiechem
W tym samym czasie drzwi otworzyły się a z domu wybiegło 4 napalonych chłopaków. Chyba mnie nie zauważyli, bo od razu rzucili się na Louisa. Krzyczeli i ściskali Go. Byłam rozdarta. Nie wiedziałam co się dzieje.
- Eghem. - odchrząknęłam
- Przestańcie już ! Uff. - krzyknął Louis - To jest Kaja. Opowiadałem Wam o niej.
- Cześć ! - powiedzieli chórem - Chodźmy do domu. - dodał jeden z nich
Weszliśmy do środka. Chłopaki poszli do salonu i usiedli na kanapie. Zaczęli się wygłupiać. Louis do nich dołączył. Pomyślałam, że żeby rozładować napięcie też się dołączę, a poza tym uwielbiałam wygłupy. Wydurnialiśmy się, krzyczeliśmy i uśmiechaliśmy.
- Stop ! - wrzasnął zdyszany, ale jakże słodki chłopak z burzą loków na głowie
Wszyscy przestali i odsapnęli.
- Tak w ogóle to jestem Harry. - powiedział ten sam chłopak wyciągając rękę w moją stronę i figlarnie się uśmiechając - A to jest Niall, Liam i Zayn. - powiedział po kolei wskazując na poszczególnych chłopaków.
Wszyscy byli mokrzy. To przeze mnie i Louis. Poszliśmy się przebrać. Louis dał mi swoją koszulkę i spodnie od dresu. Spędziłam z nimi popołudnie i wieczór. Świetnie się dogadywaliśmy. Zjedliśmy kolację, którą przygotowałam wraz z Harrym. Podczas jej przygotowywania świetnie się razem bawiliśmy. Rozmawialiśmy i wygłupialiśmy się. Louis obserwował nas przez cały czas. Starał się być dyskretny, ale za dobrze Go znam. Był wściekły, że tak dobrze bawię się w towarzystwie Harrego. I może był zazdrosny ? Mniejsza o większość, lubiłam Go prowokować. Zasiedliśmy do kolacji. Śpiewaliśmy przy stole jedząc kurczaka w piwie z młodymi ziemniaczkami i przeróżnymi dodatkami.

KONIEC CZĘŚCI DRUGIEJ

_______________________________________________
No to tego. Druga część już jest .
Chcecie trzecia ? Jeśli tak to minimum 5 komentarzy musi się pojawić pod drugą :)
Dziękuję za taką liczbę wyświetleń.
Kocham Was ! ♥


8 komentarzy:

  1. awwwwww *_* oczywiscie, ze chcemy trzecia! (przynajmniej ja :P) ludzie komentujcie! :D zapraszam tez do mnie; family-1D.blogspot.com .x

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Super! No ta.. Grojec okolice Warszawy, tez jestem z Grojca :) czekam na trzecia czesc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na priv. : )

      Usuń
    2. Jak tu się pisze na priv?!

      Usuń
    3. A nie sorry nie ważne napisze na Twitterze :)

      Usuń
  3. Świetne !:D z reszt wszystko co napiszesz będzie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że chcemy! <3 .
    Zapraszam na http://dreamscoometrue.blogspot.com/ opowiadanie o Lou i Cher <3

    OdpowiedzUsuń
  5. słiiit XDDD wszystko pięknie ładnie.. aż im zazdroszcze ^^

    OdpowiedzUsuń