wtorek, 5 czerwca 2012

#20 Imagine - Harry - Część 5 // Odrobina przyjemności. ♥


Harry chwycił moją rękę i poszliśmy do domu. Gdy drzwi się otworzyły, a chłopcy zobaczyli nas dwoje, trzymających się za ręce od razu się uśmiechnęli. Każdy miał na ustach ogromny uśmiech. Wszycy byli szczęsliwi.
- Witaj w rodzinie. - powiedzieli chórem, po czym podeszli i zrobiliśmy zbiorowy uścisk
Nic nie powiedziałam, tylko się uśmiechnęłam.
- Jak dokończymy ten miły wieczór ? - zapytałam z uśmiechem
- Może obejrzymy jakiś film ? - rzucił jeden z chłopakó, chyba Louis
- To świetny pomysł ! - ucieszył się Niall i pobiegł do kuchni zrobić popcorn
Usiedliśmy na kanapie w salonie. Ja oczywiście wtuliłam się w Harr`ego. Oglądaliśmy film, świetni się przy tym bawiąc. Dobiegł koniec filmu i ta optymistyczna melodia w tle, która nie ma nic wspólnego z fabułą. No ale cóż, nie robiłąm ten film.
- Jestem wyczerpana, za dużo wrażeń jak na jeden dzień. - Powiedziałam przeciągając się
- Czas do łóżek ! - no, jeśli Daddy każe iść do łóżek, nie wolno się sprzeciwiać
Wszyscy wstali i ospale udali się do swoich sypialni. Zostałam tylko ja i Harry. Zapadła chwila niezręcznego milczenia.
- Idziemy ? - przerywając ciszę wypowiedział Harry
- Gdzie ? - zapytałam głupio z cwaniackim uśmiechem
- Do sypialni, byłaś zmęczona. Chodźmy spać. - uśmiechnął się
- Chodźmy. - wstała i pociągnęłam za sobą Harrego
Weszliśmy do sypialni. Harry dał mi kolejną swoją koszulkę i bokserki i poszłam się wykąpać. Harry skorzystał z łazienki na dole. Oboje już wykąpani położyliśmy się w jednym dużym łóżku. Zgasiłam lampkę nocną, odwróciłąm się od Hazzy, i życząc mu miłej nocy poszłam spać. A raczej miałam taki zamiar. Minęła niecałą minuta. Poczułam jak Harry swoją ciepłą i delikatną dłonią dotyka moich włosów. Nie wytrzymałam. Odwróciłam się w Jego stronę. Spojrzałam głęboko w oczy i mocno przytuliłam. Pocałował mnie w czoło. A po chwili zasnęliśmy w swoich objęciach.


KONIEC

_____________________________
Beznadziejne... Ostatnio wgl nie mam weny. ;/ 
Postaram sie napisac cos lepszego.
PAMIĘTAJCIE O 5 KOMENTARZACH :)

5 komentarzy: