poniedziałek, 21 maja 2012

#13 Imagine - One Direction

Był zimny, deszczowy dzień. Wstałaś rano z łóżka. Poszłaś do łazienki. Ubrałaś się. Poszłaś do kuchni. Zrobiłaś sobie kawę i śniadanie. Usiadłaś na kanapie zajadając pyszny omlet z dżemem i bitą śmietaną. Włączyłaś telewizor. Skakałaś po kanałach z nadzieją, że najdziesz jakiś fajny film. Niestety. Bez skutecznie. W telewizji nie było nic ciekawego. Same durne programy. Położyłaś się na kanapie. Nawet nie wiedziałaś kiedy zasnęłaś. Obudziło Cię pukanie do drzwi. Wstałaś. Podeszłaś do nich i otworzyłaś. Stał w niech chłopak. Konkretniej mężczyzna. Ubrany był w czerwone spodnie, białą koszulkę w niebieskie paski i białe buty. Jego włosy szalały na wietrze, a zapach perfum Jego perfum był po prostu obłędny. W ręku trzymał kwiaty i wino. Zdziwiłaś się, bo go nie znałaś.
- Cześć, jestem Louis i będę, a w zasadzie już jestem, Twoim nowym sąsiadem. - powiedział melodyjnym głosem z uśmiechem na ustach
- Cześć, jestem (T/I), wejdź, proszę. - przedstawiłaś się, a ręką zrobiłaś gest, aby gość wszedł do domu - Rozgość się. Przyniosę kieliszki i wstawię kwiaty do wazonu. - powiedziałaś kierując się w stronę kuchni
Siedzieliście i rozmawialiście. Po długiej chwili usłyszałaś pukanie do drzwi. Otworzyłaś je, a przed Tobą pojawiło się 4 chłopaków.
- Cześć, jestem Harry, a to są: Zayn, Liam i Niall. Louisa już poznałaś. - powiedział wskazując po kolei na każdego z chłopców
- Cześć, ja mam na imię (T/I). Kim jesteście ? - zapytałaś zmieszana
- Możemy wejść ? - wtrącił Harry patrząc Ci głęboko w oczy swoim zniewalająco pięknym spojrzeniem i szeroko się uśmiechając
- Emm.. Oczywiście, proszę. - zaprosiłaś nieznajomych do środka
Usiedli na kanapie obok Louis`a.
- Jesteśmy Twoimi nowymi sąsiadami. Może znasz zespół One Direction ? To my. - wyjaśnił Harry
- Oczywiście, że znam, miło mi was poznać. Ale głupio mi, że Was nie poznałam. - zarumieniłaś się
- Nic się nie stało. - dodał Harry
Rozmawialiście bardzo długo. Opowiadaliście o sobie nawzajem. Było bardzo miło.

Od tamtego czasu, od pierwszego poznania One Direction wiele się zmieniło. Widujecie się bardzo często. Jesteście przyjaciółmi. A Ty i Harry jesteście dla siebie kimś więcej. Poznałaś dziewczynę Liam`a i Louis`a. Polubiłyście się. Często wszyscy razem wyjeżdżacie poza miasto. Świetnie się dogadujecie. Kochasz tych wariatów, a oni kochają Ciebie.
KONIEC

______________________________

Nie jestem zadowolona. Trochę beznadziejny.
Ale musiałam coś dodać
Następnym razem będzie lepszy. :)




5 komentarzy:

  1. co Ty gadasz ? Beznadziejny ? Świetny jest tylko krótki xd Następny dłuższy proszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super! b. mi się podoba ;D pisz dalej ;*! i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, świetnie piszesz te imaginy jesteś cudowna pisz dalej ;* ♥ xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Beznadziejny ? Dziewczynko jest świetny ;D

    OdpowiedzUsuń