poniedziałek, 14 maja 2012

Przepraszam Was, ale...

Pisałam w komentarzach, że dodam imagina z Louis`em za jakieś 30 minut. Ale niestety nie dam rady. Właśnie przypomniało mi się, że muszę napisać dwie kartki z pamiętnika z Quo Vadis na polski i to w dodatku na jutro. ;/ A do tego ćwiczenia z chemii i nauczyć się na sprawdzian. ;/
Przepraszam Was.
Jutro na 100% dodam Imagina z Louis`em i Imagine - Zayn Part 3 // Miłość ? Czy to w ogóle możliwe ?!
Jeszcze raz strasznie Was przepraszam, ale jak tego nie napiszę i się nie nauczę na sprawdzian to mama mnie zabije. ;<
Dziękuję wszystkim, którzy czytają moje 'wypociny'. Mam nadzieję, że się Wam podoba. ♥
Przepraszam. Dziękuję. Kocham Was. xoxo

2 komentarze:

  1. Wybaczamy Kochana <3 Wiem, jak to jest ;) Doskonale rozumiem i czekam na jutrzejsze imaginy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani od Polskiego nie daje nam żyć , ale przecież każdy jest człowiekiem . Głowa do góry <3

    OdpowiedzUsuń