czwartek, 24 maja 2012

#16 Imagine - Niall // `Tak to ja. ♥


Dzisiejszy dzień spędziłam sama. Niall miał koncert, a do domu miał wrócić dopiero jutro wieczorem. Strasznie się nudziłam. Krzątałam się po domu. Kuchnia, salon, sypialnia, łazienka. I tak w kółko. Postanowiłam zadzwonić do mojej przyjaciółki. Zapytałam czy może ma ochtę się spotkać, bo Niall`a nie ma i siędę sama w domu. Zgodziła się. Uwówiłyśmy się na 19. Wykąpała się, ubrałam, zrobiłam lekki makijaż. Było kilka minut po 19. Zadzwonił telefon. To była Cher, moja przyjaciółka.
- Halo. No gdzie Ty jesteś, ja już jestem gotowa. - powiedziałam do słuchawki telefonu, z uśmiechem, że wyjdę z domu i choć przez chwilę moje myśli odbiegnąod osoby Niall`a i tego, że nie ma Go przy mnie
- Cześć, strasznie Cię przepraszam, ale wypadło mi coś bardzo ważnego. Nie będę mogła przyjśc. Jeszcze raz przepraszam. Buziaki.
- Jasne, nic się nie stało... To cześć.
Owszem, stało się. Najpierw się umawia, a teraz odwołuje spotkanie. No ale cóż. Może na prawdę miała ważną sprawę do załatwienia. No niestety.. Wieczór spędę sama. Usiadłam na kanapie i włączyłam telewizję. Nie było nic ciekawego. Przełączyłam na jeden z muzycznych programów. Właśnie leciała moja ulubiona piosekna. Podgłośniłąm na maxa. Wstałam z kanapy i zaczęłam tańczyć i śpiewać. Zamknęłam oczy i dałam ponieść się muzyce. Nagle ktoś chwycił mnie mocno za biodra przyciągnął do swojego ciała i namiętnie pocałował. Przestraszyłam się, nie wiedziałam kto to. Poczułam Jego zapach. Tak. To był Niall. Oderwałam się od niego i nie mogłam uwieżyć w to co widzę.
- Niall ?! - wykrzyknęłam w Jego stronę i rzuciłam się mu na szyję
- Tak to ja. Zadzwoniła do mnie Chcer, że siedzisz sama w domu, a do tego jesteś smutka, postanowiłem zrobić ci niespodziankę. A więc 'ta da'. - uśmiechnął się cwaniacko
- Dziękuję. - wyszeptałam do Jego ucha, a on bardzo namiętnie mnie pocałował, zrobił to tak, jakby od tego miało zależeć nasze życie
Całował moje policzki, usta, szyję. Schodził coraz niżej. Wziął mnie na ręce i zaniósł do sypialni. Delikatnie położył mnie na łózku. Całowł szyję. Przygniótł mnie swoim ciałem. Z moich ramion delikatnie opuścił ramiaczka bluzki i stanika. Nie przestawał całować. Włożyłam ręce pod Jego koszulkę. Po chwili nie miał jej już na sobie. Dotykałam Jego torsu, brzucha, ramion. Odkrywałam wciąż na nowo i na nowo zakątki Jego ciała. Zrobił dokładnie to samo z moją bluzką. Zcągnął ją ze mnie jednym ruchem i wyrzucił za siebie. Dotykał i pieścił moje piersi przez materiał stanika. Składał pocałunki na każdej części mojego pół nagiego ciała. Pogłębiał znane już jemu terytorium. Dorwał się do moich spodenek. Rozpiął je. Składał pocałunki na brzuchu. Schodził coraz niżej. Zdjął moje spodenki. Miział moje uda i brzuch. Złożył czuły pocałunek na moich ustach. Pozbyłam się Jego spodni. Leżeliśmy w samej bieliźnie. Było cudownie. Całowaliśmy się nieustannie.
- Zjesz ze mną romantyczną kolację ? - usłyszałam szept
- Teraz ? - zdziwiłam się
- Tak teraz. - uśmiechnął się bardzo figlarnie - Chodź. - dodał
Chwycił mnie za rękę. Przyciągnął do swojego nagiego torsu. Patrzył mi w oczy.
- Kocham Cię. - złożył całusa na moim czole i przytulił
- Ja Ciebie też kocham, Niall.
Założył na moje pół nagie ciało swoją koszulkę. Była przesiąknięta zapachem Jego perfum i Jego ciała. Złapał za rękę i zaprowadził do kuchni. Zjedliśmy kolację. Później wzięliśmy wspólną kąpiel i dokończyliśmy to co zaczęliśmy kilka godzin wcześniej. To był niezapomniany wieczór i wspaniała noc.

THE END

_________________________
Taki tam... Z Niall`em. ♥ 
kolejna część imaginu z Harry`m po 5 komentarzach. :):)



7 komentarzy:

  1. Imagin jest świetny ! Już się nie mogę doczekać kolejnej części imagina o Harry'm. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. OMNOMNOMNOMNOMNOMN WIEDZ , ŻE SZARY KORALIK CIĘ ZA TO UBÓSTWIA ! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham twoje imaginy i twój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. uzależniam się powoli . to wciągające . <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega, mega świeetny <333 Już czekam na Harry'ego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, dziewczyno. Za bardzo się wciągnęłam XD
    ja mam jechać po koleżanke a nie czytać :D
    boskie to masz <3
    jeszcze jeden i jade :D

    OdpowiedzUsuń